Saturday 2 May 2009

از یار دبستانی تا یار انتخاباتی



امروز در سایت قلم (پایگاه خبری ستاد موسوی) پستی با نام (زنگ موبایل و تصویر پشت زمینه برای دوست داران میرحسین) توجهم رو به خودش جلب کرد که هواداران باذوق میرحسین (شما بخوانید خاتمی) اینبار چه ایده ایی برای جذب آرای دارند. چشمتان روز بد نبیند صفحه را که باز کردم با این جمله مواجه شدم (دوست داران میرحسین می توانند زنگ موبایل خود را به گونه ای تنظیم کنند که نام و یاد میرحسین را تداعی کند. سرود به يادماندنی "اي ايران" و "يار دبستانی") بله یار دبستانی همان سرودی که دانشجویان مبارز میخوانند همان آوازی که مرا یاد ۱۸ تیر می اندازد و سهل انگاری های دولت خاتمی. نمی دانم من هنوز توجیح نشدم یا طرفداران میرحسین زیاد جوگیر شده اند اما این آهنگ نه مرا و نه هیچ فرد آزاده دیگری را یاد میرحسین نمی اندازد! (اگر اشتباه میکنم شما ربط بین این دو را بیابید) البته گاهی ممکن است جو چنان داغ شود که آهنگ های فرهاد هم گروهی را بیاد کروبی بیندازد! ما که بخیل نیستیم اصلاً پیشنهاد میکنم چندتا از آهنگ های خانم گوگوش رو هم بگذارید که ضریب رأیش بالاست.

جدای از شوخی به جد عرض میکنم از کادر فنی خودتان درخواست کنید که برای موسوی شعر بگوید و از آواز های انقلابی ملت ایران مایه نگذارید. مگر غیر از این است که موسوی نخست وزی
ر امام بود و هرکجا سخنرانی میکند از امام و خاطرات درخشان زمان جنگ می گوید؟ حال چه شده سرود میهنی ای ایران جای سرود جمهوری اسلامی را میگیرد؟! آیا موسوی قصد دارد سرود ملی را نیز تعویض کند و نام امام را از آن حذف نماید؟ بهتر است به همان طرح های تاکسی بازی و ماشین سواری تان برسید و مراقب باشید که بحث به درازا نکشد که در این اوضاع سهمیه بندی صلاح نیست زیاد بنزین بسوزانید

1 comment:

  1. داداش دنبال آهنگ چه کسی میخواهد من وتو ما نشویم میگشتم.....
    خاطرات گذشته همیشه جالبه
    من خودم قبلا فکر میکردم میر حسین هم یکی هست از جنس خوده اینه
    خاتمی شماره2!
    اما الان میفهمم
    جنس موسوی از مردونگیه
    تنها کسیه ه تو این سی سال مثل مرد بوده!
    هم خدا پشتشه هم ملت ایران
    پس چه هراس از دیو و اهریمن!
    یا علی

    ReplyDelete